czwartek, 20 czerwca 2013

Makijaż: Gość weselny

Hej Dziewczyny!

Dziś zapraszam Was na makijaż gościa weselnego :)
W ostatnią sobotę miałam okazję malować moją kuzynkę Anie na wesele, z czego bardzo się cieszyłam. Ania ma oczy brązowe, a sukienkę miała brzoskwiniową, więc postanowiłam połączyć te dwa kolory w całość i dodałam jeszcze czarną kreskę, bo wiem, że Ania bardzo lubi :)
Zapraszam do oglądania efektów :)





Użyte kosmetyki:
Twarz:
- podkład Revlon Color Stay 320 True Beige
- korektor Loreal Perfect match nr 4 
- puder Essence 
- bronzer Trio ze Sleeka light + róż Africa w7
 
Oczy:
- baza pod cienie Essence I love stage
- cienie Inglot nr 407, 460, 462, 363, 393
- czarny cień ze Sleeka au natural
- cienie z Gosha Q 22 Driftwood 
- eyeliner Eveline Liquid Precision
- tusz Avon SuperShock
 
Usta:
- Szminka z Nivea 
 
Jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam,
Kasia

P.S. Utworzyłam FanPage KateMakeup na facebooku, jeśli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Ślicznyy :)a ten cień taki brzoskwiniowy to Inglot ? Podoba mi się jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cień z Inglota nr 407 :) Też go bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Piękna kuzynka i świetny makijaż. Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*