poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zainspiruj się naturą: Tydzień 4 - Ptaki

Hej Dziewczyny!

Ostatnio byłam zajęta sesją, dlatego też nie miałam czasu, żeby skupić się na inspirowanych makijażach..Ale na szczęście już sesja za mną i mam już moje upragnione wakacje!!! Dlatego też wracam z powrotem z inspiracjami :) Dziś będę się inspirować takim ptakiem :) (nie wiem co to za ptak, ale bardzo kolorystyka mi się spodobała, jeśli wiecie to napiszcie w komentarzu).

Zapraszam :)





Użyte kosmetyki:
Twarz:
- podkład Revlon Color Stay 150 Buff
- korektor Loreal Perfect match nr 4 
- puder Essence 
- bronzer Flormar P115 + róż Africa w7
 
Oczy:
- baza pod cienie Essence I love stage
- cienie Inglot nr 102
- cienie Miyo nr 32, 50
- fioletowy i pomarńczowy cień ze Sleeka V1
- cienie z Avon khaki paletka 8 in 1 (z tego co wiem wycofana)
- tusz Avon SuperShock
 
Usta:
- Szminka z Celii 602
 


Jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam,
Kasia

2 komentarze:

  1. Gratuluje zdanej sesji :) No i piękny makijaż :) Nie wiem co to za ptaszek, ale cudowny jest :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*