środa, 9 lipca 2014

Gąbeczka Real Techniques Miracle Sponge

Jakiś czas temu gąbki do nakładania podkładu stały się bardzo popularne, dlatego też chciałam taką mieć i postanowiłam kupić Real Tehniques Miracle Sponge. Słyszałam o niej, że może być zamiennikiem Beauty Blendera, a jest o wiele tańszy (koszt około 30zł). 


 To co spodobało mi się w tej gąbeczce, to fakt, że zapewnia większe krycie podkładu, nakłada się go bez smug i równą warstwą.

Gdy chcę zaaplikować podkład gąbeczką, to najpierw rozprowadzam go palcami po twarzy, a dopiero później zaczynam rozprowadzać go lekkimi ruchami i dociskającymi.

Fajnie również sprawdza się do aplikowania korektora pod okiem. Służy do tego dobrze czubek gąbeczki.



Oczywiście przed aplikacją należy gąbeczkę namoczyć wodą i odcisnąć ją.  Wtedy gąbeczka jest miękka i nie wchłania podkładu do środka.


To co zapewnia tak piękną aplikację podkładu, to fakt, że gąbeczka jest porowata.


Jak ją czyścić? Ja ją myję po każdej aplikacji. Myję gąbeczkę mydłem i wodą, później biorę jednorazowy ręcznik i suszę.


P o d s u m o w u j ą c 

Polecam tą gąbeczkę wszystkim osobą. Same zobaczycie, że warto ją mieć, ostatnio wolę bardziej taką aplikację podkładu niż pędzlem :)



Buziaki :**
Kasia ♡

17 komentarzy:

  1. Chyba się w końcu zdecyduję i właśnie na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Tobie kolejna 'rzecz' ląduje na mojej liście must have ;) masz śliczne i zadbane paznokcie, chciałabym mieć takie białe końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, będziesz zadowolona ;) a końcówki białe mam od zawsze ;) ale dziękuję :*

      Usuń
  5. Wygląda ciekawie:) Pewnie lepsza od tej z dm?:) może się na nią kiedyś skuszę:):):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ciągle ta gąbeczka. Lubię taką metodą nakładania podkładu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad tą gąbeczką, mam jajeczko ebelin, ale z przyjemnością przetestowałabym i tę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją kupisz to odstawisz eberlin ;) ja tak miałam :D

      Usuń
  8. Mi na razie wystarcza pędzel choć może kiedyś się skuszę na jakąś gąbeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować :) ciekawe czy u mnie zda egzamin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*