sobota, 12 lipca 2014

Rozświetlacz Mary-Lou Manizer ♡

Dziś pokażę Wam mój must have w makijażu, mowa tu o

Rozświetlaczu   Mary-Lou Manizer   z firmy TheBalm


Opakowanie ma cudowne, upiększy każdą toaletkę. W środku ma lusterko, które świetnie może służyć, gdy gdzieś wyjeżdżamy.


 
Co do samego rozświetlacza...

Jest mocno na pigmentowany, daje efekt tafli na skórze.
Kolor szampański, będzie pasować każdemu.
Konsystencję ma jakby mokrą.
Bardzo fajnie aplikuje się go na twarzy, ja używam do tego celu pędzelka z Hakuro H22.
Bardzo lubię go używać również w wewnętrznych kącikach oczu.

 
Tak wygląda na twarzy




Serdecznie go polecam! ♡
Myślę, że powinien się znaleźć w każdej kosmetyczce ♡

 Macie go? :) Jakie są Wasze opinie na jego temat :)

Buziaki :***
Kasia ♡

22 komentarze:

  1. Moje marzenie na przyszłość <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda :) opakowania the balm są piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie mocno i pewnie w końcu go przygarnę:) Na razie mam MAC Lightscapade, który też jest piękny, ale bardzo subtelny, idealny na co dzień. Mary wydaje mi się nieco mocniejsza, byłaby świetna na wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego produktu z MAC, ale z tego co widzę w google, też jest piękny :)
      Mary Lou można stopniować :) w zależności jaki efekt chcesz uzyskać :)

      Usuń
  4. Całkiem sporo Ci się udało go zużyć ja aplikuję go tylko wtedy kiedy wiem, że moja skóra będzie matowa, czyli upały odpadają.. ale używam go także jako cienia do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go codziennie używam :) jakoś nie umiem sobie wyobrazić makijażu bez niego :)

      Usuń
  5. Idealny! Kupię go sobie pod koniec wakacji, bo teraz raczej nie miałabym okazji go używać. Pieniądze już odłożone :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam MAC Soft&Gentle i MaryLou i oba bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno właśnie ten MAC Soft&Gentle jest piękny :)

      Usuń
    2. Ojjj jest! Miałam go wcześniej niż Mary Lou i chyba dlatego bardziej nawet go lubię i częściej używam. Chodzi też za mną MAC Lightscapade

      Usuń
    3. Też pięknie wygląda, ale chyba jakbym miała wybierać w MAC to bym się zdecydowała na Soft&Gentle :)

      Usuń
  7. Choruję na niego od dłuższego czasu ale nie naszła jeszcze pora na jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście pięknie rozświetla. Nie bez przyczyny to chyba najpopularniejszy kosmetyk tego rodzaju w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i bardzo lubię, super nadaje się do podkreślania dekoltu latem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*