sobota, 23 listopada 2013

-40 % na kolorówkę Rossmann...

Hej Dziewczyny!

Pewnie wiele z Was już wie, że od 22.11-28.11 trwa promocja -40% na kolorówkę w Rossmanie. Bardzo fajna okazja na zakup różnych kosmetyków kolorowych w tańszej cenie. Ja również wybrałam się do Rossmanna i zakupiłam kilka produktów, z których jestem zadowolona. Oczywiście więcej szczegółów będzie w innych postach ;)


 Skusiłam się na te produkty, dlatego, że słyszałam o nich wiele dobrego i chciałam je wypróbować.




















Zacznę od produktów z Bourjois z serii healthy mix. Słyszałam o nich wiele dobrego, więc postanowiłam spróbować, zobaczymy czy się sprawdzą, ja mam korektor w kolorze 51 (light radiance) oraz podkład w kolorze 51 (Light vanilla).




















Skusiłam się również na maskarę z Maybelline The Rocket oraz kredkę cielistą na linię wolną MaxFactor w kolorze 090 natural glaze. Dziękuję KateBeery produkty świetne! :)



I na koniec bardzo zachwalana szminka na YouTube z wibo ja mam w kolorze 06, bardzo fajnie nawilża usta i daje delikatny efekt.

A Wam co udało się upolować na promocji lub macie zamiar? ;)

Pozdrawiam, 
Kasia :**


13 komentarzy:

  1. Kasiu:)
    Ale u nas podobnych rzeczy :D Tusz jest super, kredkę pokochała i całkiem długo utrzymuje się na oku;) Korektor kupiłam w numerze 52 na moje szczęście był ostatni :) pomadki eliksir też mam, ale z jakiś wcześniejszych zakupów, ale mam numery 04.05,07 i najbardziej lubię właśnie tą w numerze 05 niby delikatnie ciałowo-brązowa, ale jest najbardziej w kolorze moich ust:) Ten podkład z bourjois też sobie chwaliłam i nawet bym go zakupiła, gdyby nie to, że mam jeszcze trzy podkłady w zapasie, a ich wbrew pozorom wcale się tak szybko nie zużywa:/

    :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka jest świetna <3 bardzo się cieszę, że ją kupiłam :)

      Usuń
  2. widze, ze kupilas podklad nad ktorym ja stalam i zastanawialam sie dobre pol godziny. ostatecznie jednak wzielam z max factora i nie zaluje. fajnie jakbyd zrobila jakas recenzje tego podkladu z bourjois. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że podkład z max factora jest fajny, może kolejnym razem go kupię. Recenzja pojawi się, tylko muszę go trochę po testować, bo nigdy wcześniej go nie miałam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kurcze nie wiem czemu ale po tym podkładzie zawsze robi mi się masakra na buzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. zwrócę na to uwagę, ale mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi. Po testuję go i się okaże ;)

      Usuń
  4. swietne zakupy:) Zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się czaiłam na podkład healthy, ale wygrał jednak stay matt ;) A Eliksiory - uwielbiam! Mój ulubiony jest w kolorze 05 :D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stay matt też lubię :) muszę zobaczyć ten 05 ;) :*

      Usuń
    2. o nr 5 jest u mnie na blogu, jeżeli masz ochotę, to zerknij :)

      Usuń
  6. Mam tą samą kredkę z MaxFactor i korektor z Bourjois z serii Healthy Mix. Natomiast podkład oddałam siostrze, ponieważ nie trzymał się na mojej buzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, u mnie bardzo dobrze się sprawdza.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*