czwartek, 14 listopada 2013

Zakupy urodzinowe!

Hej Dziewczyny!


Dziś chciałam Wam pokazać, co od dawna mi się marzyło i dziś się spełniło :) Są to kosmetyki, które zamówiłam ze sklepu Minti Shop. Muszę Wam powiedzieć, że sklep bardzo fajny oraz ich obsługa, przesyłka dotarła mi po wpłaceniu pieniążków i potwierdzeniu przez nich przelewu po jednym dniu, więc super! :) Produkty zapakowane cudnie <3





A teraz troszkę zbliżeń :)

Bronzer The Balm Bahama Mama

Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer

Rzęsy Ardel Demi Wispies

Paletka Sleek V2 Dark

Suchy szampon Batiste Blush

Miałyście któryś z tych produktów? Jak Wam się sprawdził? :)

Pozdrawiam,
Kasia :**

12 komentarzy:

  1. Aaaaa to Twoje prezenty urodzinowe;) należy Ci się w końcu urodziny są raz w roku:) nie wiem czy to Cię pocieszy, ale 25 listopada jest Katarzyny :D:D ja obchodzę i będę świętować, także może wtedy Ci owca wpadnie i jakiś mały bonusik jeszcze ;) co do Twoich zakupów bahama mama bardzo kusi wydaje się być taka delikatna, rozświetlacza raczej nie używam-mam tłustą cerę i jakoś mi to w parze nie idzie..:/ demi wispies cudo już na andrzejki ubieram chyba ze na moje imieniny wcześniej jeszcze założe tak na próbę :) paletka piękna i jaka odważna- czekamy na jakieś makijaże:):) a szampon kocham<3!! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no to 25 listopada razem będziemy świętować :D fajnie byłoby gdyby owieczka mi wpadła ;) no ale zobaczymy ;)
      Wczoraj użyłam pierwszy raz tego bronzera i jestem pozytywnie zaskoczona jaki ładny efekt daje :) a co do rozświetlacza, lubię mieć delikatnie rozświetlone policzki, chodź też mam skórę mieszaną/tłustą, zależy od dnia ;)
      Paletka od tamtego roku mi się marzyła, bo ma fajne kolory, które mi się podobają :) myślę, że znajdę czas, żeby na spokojnie siąść przed lustrem i pomalować się nią oraz zrobić zdjęcia :)
      Demi Wispies chcę dziś założyć, zobaczę czy mi się uda :D Fajnie, że na andrzejki gdzieś się wybierasz :) ja raczej w domku.. ale udanej zabawy Ci życzę :** Buziaki :**

      Usuń
    2. tez mam wtedy imieniny:D mysle nad tym bronzerem:D rozswietlacz jest cudowny!!!

      Usuń
    3. Bardzo podoba mi się efekt jaki ten bronzer daje :)

      Usuń
  2. No no poszlalaś :) Przydałoby mi sie wszystko :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe trochę poszalałam, ale co mi tam, raz się żyje ;) a produkty świetne :)

      Usuń
  3. super zakupy :) zastanawiam sie od dobrych kilku miesiecy nad zakupem paletek ze sleeka, bo podobno są bardzo dobre, ale jakos nie potrafie sie do nich przekonac. a sklep minti shop znam, ale denerwuje mnie to, ze są w moim miescie, a nie maja dostepniej opcji odbioru osobistego, wiec nie chce placic za cos, co moglabym odebrac bez kosztow przesylki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam 3 paletki ze Sleeka i bardzo je lubię, mają fajną pigmentacje i przeróżne kolory :) Hm..to może napisz do sklepu Minti Shop, czy możesz u nich odebrać zamówienie :)

      Usuń
  4. Świetne prezenty ;D Kusi mnie bardzo Bahama Mama, ale jeszcze się nie dam! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) ja się bardzo z nim polubiłam i polecam :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*