wtorek, 17 marca 2015

Makijaż: Pigment Inglot 82

Cześć Dziewczyny!

Zapraszam na makijaż ♡







Użyte kosmetyki:

Twarz:
- podkład: Revlon Color Stay 150 Buff
- korektor: Mac ProLongwear NC15
- puder: Mac Studio Fix NC15
- bronzer: The Balm Bahama Mama
- róż: Bourjois nr 34 Rose D'or
- rozświetlacz: The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
- baza pod cienie: Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer
- cielista kredka: 090 Natural Glaze Max Factor
- cienie: Inglot: 613, 439, 378; Kobo: 117
- pigment: Inglot 82
- eyeliner: Maybelline Lasting drama 01 Black + Inglot Duraline
- tusz: L'oreal Volume Million Lashes

Brwi:
- cień: Maybelline, Color tattoo 24hr 40-permanent taupe
- farbka: Make up for ever, Aqua Brown nr 10

Usta:
-Szminka: Celia 602


Jak podoba Wam się taka propozycja? :)

Buziaki :**
Kasia

5 komentarzy:

  1. Szczerze to ne przepadam u siebie za takim odcieniem na oczach wyglądam w nim jakbym byłą chora, ale u Ciebie wygląda całkiem ładnie fiolet i złoto ładnie podbijają tęczówkę:) I strasznie podoba mi się Twoja koszula w kratę ;)
    Ja mam celie 601 i jest cudowna jedna z moich ulubionych :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to niestety trudny kolor, ale myślę, że nie wyszło ciężko :) a koszule kupiłam u mnie na rynku ;) kiedyś ją jeszcze widziałam :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Nie dla mnie ten odcień, ale u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*