piątek, 20 marca 2015

Paletka Zoeva Naturally Yours + pędzle Zoeva 228 & 315

Cześć Dziewczyny! :***

Dziś przychodzę do Was moim nowym nabytkiem, a mowa tu o przepięknej palecie Zoeva Naturally Yours ♡ Bardzo długo nad nią myślałam. Postanowiłam w końcu sobie ją kupić, a że w Avanti zobaczyłam promocję -10% na wszystkie produkty w sklepie Minti Shop, to tym bardziej skorzystałam :) [promocja obowiązuje do dzisiaj - tj. 20.03.2015r. kod: MINTISHOP10].













Moje pierwsze wrażenie: Paletka bardzo fajnie zrobiona - chodzi mi o opakowanie. Jest zamykana na magnes. Cienie zawierają 1,5g. Jakość cieni jest rewelacyjna! Są bardzo mocno na pigmentowane. Bardzo dobrze się z nimi pracuje, dobrze się blendują. Kolory ma idealne do makijażu dzienne, jak i do wieczorowego. Na pewno nie żałuję jej zakupu! Mam jeszcze ochotę na nową paletkę Rose Golden, ale myślę że w najbliższym czasie również zamieszka ze swoją poprzedniczką ;)



Na koniec dwa pędzelki do oka: 228 LUXE CREASE- do blendowania [ bardzo polecany przez Katosu, dlatego się skusiłam] oraz 315 FINE LINER- do eyelinera. Dziś nimi pracowałam i odczucia mam bardzo pozytywne, w niedługim czasie możecie spodziewać się moich ulubionych pędzli do makijażu.


Buziaki :***
Kasia ♡

20 komentarzy:

  1. Jest piękna!
    Ja mam Smoky i Rose Golden i jestem zachwycona jakoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie paleta jest przegenialna i w sumie już poza nią nie potrzebuję, żadnych cieni :)
    daj znać później jak sprawują się pędzle :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podczas tej promocji zamówiłam sobie paletkę smoky, ale ta też bardzo mi się podoba i myślę o niej intensywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również Smoky się podoba :) dużo matów ma :)

      Usuń
  4. mnie najbardziej podoba się właśnie ta paleta i paleta smokey i myślę nad zamówieniem którejś z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dobrane kolory i chyba wszyscy zachwalają ich jakość :) I jak tu się nie zgłosić do Twojego rozdania :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, dla mnie uniwersalne i dobre i do makijażu dziennego jak i wieczorowego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*