wtorek, 3 marca 2015

Organizacja mojej toaletki

Cześć Dziewczyny! :**

Kilka z Was prosiło mnie o post na temat organizacji mojej nowej toaletki, dlatego postanowiłam go zrealizować. Jakiś tydzień temu kupiłam w sklepie Ikea moją od dawna upragnioną toaletkę MALM oraz komodę z 9 szufladami ALEX. Widać marzenia się spełniają ;) jedynie trochę czasu potrzeba, aby je zrealizować, ale wszystko się da zrobić :)

Moje nowe centrum dowodzenia wygląda właśnie tak :) Mi się bardzoooo podoba ♡ Mój pokój dzięki tym meblom stał się o wiele bardziej przytulniejszy i jaśniejszy, z czego bardzo się cieszę :)


To zaczynamy :D 
Uwaga! Będzie dużo zdjęć :D

Na początek moja toaletka ♡


a co w niej?...Same zobaczcie :*













Teraz czas na komodę ALEX ♡













To już wszystko ;) Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) Bo ja uwielbiam oglądać tego rodzaju posty ♡

Jeśli chcecie coś bardziej dokładnie wiedzieć, piszcie w komentarzach, a ja Wam odpiszę :*

A Wy macie swój ulubiony kącik do makijażu? :*

Buziaki :***
Kasia ♡

34 komentarze:

  1. o rety, rety ile cudów!
    Marzenia się spełniają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno dałam toaletkę na bloga:) gdzie kupiłaś te przegródki? w Ikei?widzę, że kosmetyki przemyślane:) Może kiedyś zakupię komodę jak nie będę miała ich znacznie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Ikea na dziale kuchennym :) chyba 6,99 zł kosztowała jedna :)

      Usuń
  3. Uwielbiam oglądac takie zdjęcia :) U mnie duży problem jest z utrzymaniem porządku w tych wszystkich kosmetykach, szczególnie jak używam ich w biegu :D Dlatego nawet robię co tydzień kosmetyczne porządeczki i przekładam je z miejsca na miejsce, z szufladki do szufladki :D Jednak uwielbiam macać te wszystkie wspaniałości więc to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta toaletka :) zawartośc też pokaźna :)) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* staram się teraz kupować to co mi jest potrzebne i sprawdza się rewelacyjnie :)

      Usuń
  5. Wszystko super wygląda i moja toaletka;) ale ja mam ciemną biała mimo, że bardziej mi się podoba nie pasowałaby do mojego wnętrza..
    Zazdroszczę Ci ustawienia pod oknem, bo żaden makijaż nie wygląda lepiej niż ten wykonywany w świetle naturalnym :)
    Dużo podobnych rzeczy mamy ;):) wnętrze mamy bardzo podobne :) ale kilku rzeczy w środku Ci jednak zazdroszczę ;):*
    Kiedyś zrobię podobny post, bo Twój bardzo mi się spodobał :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo chciałam, aby toaletka znajdowała się przy oknie, bo uwielbiam malować się w świetle dziennym :) Czekam na Twój post z organizacji toaletki :***

      Usuń
  6. Pięknie jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę całe mnóstwo moich ulubieńców, długo by mówić :) Też mam tę komodę i jestem z niej bardzo zadowolona, a toaletkę może uda mi się zrealizować po przeprowadzce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam więc kciuki, aby marzenie się spełniło :*

      Usuń
  8. Wszystko tak pięknie wygląda - sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) staram się już dużo produktów nie kupować i zużywać to co mam, ale czasem ochota na posiadanie nowej rzeczy jest silniejsza ode mnie :D

      Usuń
  9. Super, też o takiej marzę, choć nie mam aż tylu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jak dużo tego masz w tej toaletce!

    I jak fajnie to wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo tj. funkcjonalne ponieważ wszystko mam pod ręką i nie muszę szukać :)

      Usuń
  11. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Very nice to hear those words :) I am happy to visit your blog :) Your blog is beautiful! <3

      Usuń
  12. Mam tą toaletkę i lusterko już prawie 2 lata i jestem bardzo zadowolona :) Zakup się opłacał ;) Osłonkę na doniczkę też mam - używam jako pojemnik na najczęściej używane pędzle :) Ikea rządzi :D Mam nadzieje, że u Ciebie też tak dobrze się sprawdzi jak u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mi również będzie dobrze służyć ta toaletka :)

      Usuń
  13. Cudowne miejsce! Do tego masz obłędny kolor na ścianach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wierzę, mnie też marzy się ta toaletka i to lusterko - muszę tylko męża przekabacic, że potrzebujemy czegoś takiego w sypialni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby się udało męża przekabacić :D

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się Twoja organizacja toaletki :) Sama zmieniłabym w niej jedynie lusterko, na nieco większe (ślepak ze mnie). Moim zdaniem schowanie wszystkiego w szyfladach i takim porządku sprawdza się najlepiej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, o wiele bardziej pomogła mi ona w organizacji kosmetyków :)

      Usuń
  16. Świetna toaletka! Super ją zagospodarowałaś! Muszę przyznać, że posiadasz niezłą kolekcję kosmetyków :) Zauważyłam u Ciebie fajny kalendarz na 2014 - jakie to wydawnictwo? Mają kolejne edycje? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*