środa, 11 marca 2015

Sylveco: oczyszczający peeling do twarzy, lekki krem brzozowy, odżywcza pomadka z peelingiem

Hej Dziewczyny! :**

Obiecałam, że niedługo zabiorę się za recenzję produktów marki Sylveco. Coraz częściej napotykałam na nią w Internecie i bardzo zainteresowała mnie. Postanowiłam, więc skusić się na 3 bardzo polecane produkty. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziły? Jeśli tak, zachęcam do dalszego czytania :)
Oczywiście wszystkie produkty kupiłam na stronie sylveco.pl :)










SYLVECO - OCZYSZCZAJĄCY PEELING DO TWARZY

Plusy:
✔ peeling naturalny - świetny skład
✔ hipoalergiczny - nie uczula, nie zapycha
zapach ziołowy - z olejku z liści drzewa herbacianego
✔ bardzo dobrze oczyszcza twarz
✔ drobnoziarnisty - porządnie ściera i usuwa martwy naskórek
✔ będzie dobry dla skóry mieszanej/tłustej - taką cerę posiadam
✔ poprawił wydzielanie sebum - cera jest teraz w świetnej formie, nie tłuści się, jest znormalizowana
✔ skóra po peelingu jest bardzo gładka
✔ lubię pozostawić ten peeling trochę dłużej na twarz jako maseczkę
✔ cera po zmyciu peelingu jest lekko nawilżona, nie czuć ściągnięcia

Minusy:
✘ czasem ciężko zamknąć opakowanie, ponieważ drobinki wchodzą w zakrętkę
✘ raczej nie polecam do cery suchej, ponieważ peeling może być zbyt mocny (ale wiem, że w ofercie jest również peeling dla cery suchej KLIK)

Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu. Najlepszy peeling jaki kiedykolwiek używałam. Cenię go za to, że ma naturalny skład, a moja cera wygląda po nim doskonale. Będę do niego z chęcią wracać, ale chcę również przetestować ten peeling do cery suchej. Zobaczymy jak on się sprawdzi. 

Cena: 19,95 zł, do kupienia KLIK.












SYLVECO - LEKKI KREM BRZOZOWY
Plusy:
✔ konsystencja lekka - jak sama nazwa wskazuje, lecz kremowa
✔ hipoalergiczny - nie uczula, nie zapycha
✔ do codziennej pielęgnacji
✔ idealny pod makijaż - podkład pięknie wygląda na nim i stapia się z cerą, podkłady które używam nie ważą się, gdy go używam
✔ skóra promienna, elastyczna, napięta
✔ dobrze nawilżona - nie przetłuszcza skóry, tylko ją normalizuje
✔ nie podrażnia skóry, skóra jest ukojona, nie ma zaczerwienień po zastosowaniu tego kremu
✔ stosuję go również na okolice oczu i również zdaje efekt - skóra nawilżona 
✔ pompka - dzięki takiej aplikacji zarazki nie przedostają się do środka opakowania

Minusy:
✘ nie widać ile produktu jeszcze zostało w opakowaniu

Podsumowując: Uwielbiam ten krem! Odmienił niesamowicie moją pielęgnację twarzy. Teraz czuję, że moja twarz się normalizuje, nie przetłuszcza się jak kiedyś. Podkład pięknie wygląda na twarzy, nie waży się nic. Jestem ciekawa jak ten krem zda egzamin latem, ale myślę, że będzie tak jak dotychczas. Zastąpił mój ulubiony krem z ziaji +25. Będę chciała wypróbować inne kremy jeszcze z tej firmy, ponieważ zadowala mnie skład i działanie. Mam kilka próbek kremów, więc będę testować.

Cena: 29,95 zł, do kupienia KLIK.







SYLVECO - ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM
Plusy:
✔ pomadka z peelingiem - 2w1
✔ hipoalergiczna
✔ peeling to nic innego jak cukier trzcinowy - jest pyszny :D
✔ peeling dobrze usuwa martwy naskórek z ust
✔ usta dzięki świetnym składnikom w tej pomadce są odżywione i nawilżone
✔ usta są idealnie przygotowane do noszenia matowych szminek 
✔ pomadka w sztyfcie - fajne i higieniczne rozwiązanie, nie musimy maczać paluchów w produkcie ;)

Minusy:
✘ brak, jedynie trzeba uważać z aplikacją, żeby nie przesadzić z peelingiem, a przez to nie podrażnić sobie ust

Podsumowując: Ta pomadka to mój hit w pielęgnacji ust! Nie wyobrażam sobie teraz ich pielęgnacji, bez niej. Nie musimy bawić się w peelingi do ust, tylko od razu mamy gotowy produkt, szybki i prosty w aplikacji. Uwielbiam moje usta po zastosowaniu tego produktu, polecam każdej z Was, która chce mieć piękne i zadbane usta, bez skórek i pęknięć.

Cena: 10 zł, do kupienia KLIK.



Jestem naprawdę zadowolona z tych kosmetyków. Cieszę się, że poznałam markę Sylveco i w końcu postanowiłam wypróbować ich perełki. Na pewno nie będą to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Również markę Sylveco możecie znaleźć w swoich miastach KLIK.


A Wy znacie tą markę? Używałyście tych produktów? A może polecicie mi jeszcze co warto wypróbować? Myślę nad tonikiem, bo mój obecny już się kończy.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania pytajcie w komentarzach, chętnie odpowiem :)

Buziaki :***
Kasia ♡

14 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod każdym Twoim zdaniem i moja opinia jest taka sama. Mam peeling i jedyną rzeczą, która mnie w nim denerwuję to opakowanie, sam produkt jest świetny:)
    Pomadkę, również mam i mnie oczarowała to cudotwórca!:)
    Krem też mam ale nagietkowy i spisuję się tak jak poprzednicy bdb:)
    Mam jeszcze szampon ale nie używałam, a także tonik hibiskusowy i żel do twarzy również wspaniali:) na pewno kupię jeszcze inne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad tym tonikiem i go kupię :) żel do twarzy też muszę jakiś wypróbować ;)

      Usuń
  2. Pomadka będzie moja, ale za jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam te produkty i teraz dokupiłam inne Sylveco :) Rewelacyjna polska marka;) Jedynie krem w normalnej wersji jest dla mnie za tłusty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na pewno jeszcze kupię z tej firmy, bo jest rewelacyjna :)

      Usuń
  4. Trochę zapach tego kremu mnie zniechęca, ale może dam mu jeszcze jedną szansę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę na peeling i krem :) Nie miałam do tej pory wielu kosmetyków Sylveco i ochota rośnie tym bardziej, że recenzji na blogach pojawia się ostatnio naprawdę dużo.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to bardzo dobra Polska firma, warta wypróbowania tych produktów :) Ja już dopisuję do listy kosmetyki, które chcę zamówić ;)

      Usuń
  6. Co miesiąc Sylveco organizuje dermokonsultacje w wielu miastach. Sama zamierzam się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słyszałam o tym, może kiedyś i bliżej mnie takie coś się odbędzie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*