wtorek, 21 października 2014

Collection Lasting Perfection Concealer

Dziś chciałam Wam przedstawić najlepszy korektor jaki do tej pory używałam.
Długo się nad nim zastanawiałam i nie wiem czemu tak długo, bo jest po prostu świetny!
Ale o tym później ;)

Chodzi tutaj o korektor Collection Lasting Perfection Concealer (dawniej Collection 2000)


Posiadam dwa kolory, jednak dla mojej cery bardziej pasuje nr 1 fair.




Moja opinia:

✔ ma świetne krycie (poniżej możecie zobaczyć)
✔ jest długo trwały, cały dzień wytrzymuje mi pod okiem, więc spokojnie wytrzyma 16 godzin
✔ nie ściera się
✔ nie wchodzi brzydko w załamania, zmarszczki
✔ jego cena jest bardzo przystępna bo to około 20 zł
✔ jest bardzo wydajny, używam go już 4 miesiące i nadal jest go dużo
✔ bardzo wygodny aplikator

✘ opakowanie całe się wytarło z napisów, na szczęście na zatyczce jest napisany kolor
✘ ciężko z dostępnością (możemy go znaleźć w drogeriach w Anglii lub poszukać na allegro)
✘ dostępne tylko 3 kolory


Jego krycie:

Przed:



Po:





Podsumowując: Uważam, że jest to świetny korektor, warty choćby wypróbowania :)


Macie go? :) Jaka jest Wasza opinia? :)


Buziaki :***
Kasia

12 komentarzy:

  1. Korektor faktycznie fajny, dobry i tani. Ja mam i miałam tylko numer 1, niestety za jasny i zawsze muszę mieszać go z jakimś innym, ale wkrótce zaopatrzę się chyba w ciemniejszy jego odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne krycie ;)

    http://xiness.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądząc po kolorach musiałabym mieć chyba dwa i mieszać. Niemniej jednak chciałabym go kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z kolorami ciężko, za mało ich, ale uważam, że warto :)

      Usuń
  4. Mam wielka ochote na ten korektor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o tym korektorze, ale jakoś zawsze zapominam go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałam go wypróbować, ale szkoda, że tak ciężko z dostępnością. Widziałam go kiedyś na allegro, ale cenowo w ogóle to się nie opłacało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny na allegro są niestety czasem przesadzone..

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*