czwartek, 2 października 2014

Ulubieńcy września || 2014

Wrzesień już za nami...
Mi osobiście bardzo szybko minął, ponieważ miałam co robić ;) kończyłam pracę magisterską, później broniłam się i załatwiałam wszystko do mojego wyjazdu do Niemiec :)

Ale i w tym miesiącu znalazłam perełki godne polecenia :)



Zaczynamy ;)



Paletka MakeUp Revolution ICONIC 3
Była to paletka, której najczęściej i najchętniej używałam we wrześniu. Cienie mają bardzo fajną pigmentacje, chociaż na powiekach troszkę mniejszą. Utrzymują się na bazie dość dobrze jak na taką cenę. Kolory bardzo mi się podobają i świetnie pasują do zielonych oczu :)





Szminki Golden Rose Velvet Matte

Szminki po prostu genialne! Uwielbiam je nosić! Mają cudowne kolory, ale również trwałość jest zaskakująca. Nie wysuszają moich ust. Serdecznie je polecam! :)



Eyeliner Golden Rose

Jestem nimi bardzo pozytywnie zaskoczona! Nie dość, że cudownie wyglądają na oku, bo są metalicznie i ślicznie odbijają światło, to dodatkowo ich trwałość! U mnie cały dzień się utrzymują i nie odbijają się  na powiekach. Mam je w kolorze 03 (jasny fiolet), 06 (brąz).



Kredka do oczu Golden Rose Dream Eyes nr 406

W końcu znalazłam idealną brązową kredkę do rozcierania na moim oku. Pięknie się rozciera, jest miękka, cały dzień się utrzymuje. Kolor ma śliczny, bo jest to wyraźny brąz o tonach chłodnych.



Krem nawilżający matujący Ziaja 25+

Kocham go! Jest to mój nr 1! Ostatnio testowałam dużo różnych kremów, ale jednak ten sprawdza się u mnie najlepiej. Idealny pod makijaż! Cera pięknie po nim wygląda ♡♡♡



Woda toaletowa Daisy Dream Marc Jacobs

Ach... Jak powąchałam pierwszy raz ten zapach to się zakochałam! Poważnie ♡ Pachnie cudownie! Musicie koniecznie go powąchać w Sephorze lub Douglasie. Ja na pewno będę chciała kupić pełnowymiarową buteleczkę ♡


To już wszyscy moim ulubieńcy..
A Was co w tym miesiącu zachwyciło? :)

Buziaki :***
Kasia

23 komentarze:

  1. nie ma piękniejszych perfum niż Daisy <3 są cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne! One są na pierwszym miejscu postawione razem z moimi ukochanymi perfumami Gucci by Flora ♡♡♡

      Usuń
  2. Muszę obwąchać Daisy:) Widzę że w tym miesiącu Golden Rose podbił Twoje serce :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się te perfumy Daisy ♥
    Pomadki z Golden Rose wyglądają bosko, ja nie przepadam za matowym efektem na ustach, ale tyle osób je zachwala że chyba sobie kupię jakąś jedną i sama sprawdzę o co tyle szumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować, ja zwlekałam i żałuję, że tak późno je odkryłam :P
      A Perfumy Daisy są cudowne! ♡♡♡

      Usuń
  4. Mam ochotę na paletkę z makeup revolution, ale nie wiem na którą się zdecydować ;) krem z Ziaji jest na mojej liście must have ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go, bo jest świetny! Ja od razu wiedziałam że chcę iconic3 :) może uda mi się zrobić jej recenzję :)

      Usuń
  5. Daisy Dream nie wąchałam, ale zapachy od Marc'a Jacobs'a są cudowne - może kiedyś zafunduję sobie Oh Lola lub wypróbuję wersję, którą Ty miałaś :) Skrycie czekam na zestawienie wszystkich pomadek GR które masz.. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym zapachu się zakochałam :) a zestawienie pomadek zrobię już niedługo :)

      Usuń
  6. Ciekawią mnie te metaliczne eyelinery, przydałby mi się, ale w kolorze złotym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba był nawet w kolorze złota, musiałabyś sobie sprawdzić na sklepie golden rose :) A eyelinery są świetne!

      Usuń
  7. Fajna kolekcja matowych pomadek. Też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem Ziaja 25+ też lubię. Aż żałuję, że go wykończyłam i muszę zużyć zapasy kremów zanim go odkupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ;) ja też tak ostatnio miałam, ale wszystko zużyłam i wróciłam do niego ponownie ;)

      Usuń
  9. te pomadki mają piękne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę nad tymi pomadkami z GR i ciągle nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*