piątek, 17 października 2014

Sposób na czyszczenie pędzli za pomocą gumowej rękawicy

Dziś chciałam Wam przedstawić mój sposób na czyszczenie pędzli :)

Jest on szybszy niż mycie pędzli dłonią, a do tego będzie potrzebne Nam:

Delikatny szampon lub mydło oraz gumowa rękawica do mycia ciała, ja ją przeznaczyłam do mycia pędzli, można ją kupić w Rossmannie za około 10-15 zł :)

Wiem, że ostatnio Hania stworzyła rękawicę przeznaczoną w pełni do mycia pędzli, możecie ją sobie zobaczyć tutaj KLIK. Myślę, że kiedyś się na nią skuszę :) Ponieważ oglądałam filmik KLIK i świetnie myłoby się pędzle właśnie taką rękawicą.


Krok pierwszy: 
Brudne pędzle :D


Pokażę Wam jak myję pędzle na podstawie pędzla do podkładu z Real Techniques


Na samym początku pędzel zwilżam letnią wodą.


Następnie maczam go w mydle.


Później korzystam z drobniejszej strony gumowej rękawicy i trę o nią pędzel.


Następnie tak samo to robię tylko na grubszej stronie.

Na koniec dobrze myję pędzel wodą i wycieram go w ręcznik.

I efekt czystego pędzla gotowy :)



Tutaj macie porównanie :) Mówiłam, że szybko i prosto? :)

A Wy jak myjecie swoje pędzle? :) 


Buziaki :***
Kasia

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mocze pod kranem, później mydłem namydlam i dokładnie wypłukuje pod bieżącą woda:) i wyciskam nadmiar wody w ręcznik papierowy :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Koniecznie muszę kupić taką rękawicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam mydelniczki - jeżyka :)
    ale też myślałam o tej rękawicy, szczególnie ze względu na te drobniutkie igiełki to mycia pędzli do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo no fajny sposób na czyszczenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawilas mnie ;) swietny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja po prostu maczam je w goracej wodzie z płynem do mycia naczyń i od razu puszcza wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie masz uczulenia po płynie do mycia naczyń? :)

      Usuń
  7. Miałam wrażenie, że już komentowałam ten post, ale chyba jednak nie :P. Właśnie planuję zakup czegoś podobnego, jak widać ułatwia sprawę ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*