środa, 22 października 2014

Jesienna pielegnacja mojej twarzy

Jednym z moich pierwszych postów była pielęgnacja poranna klik oraz wieczorna klik twarzy. Trochę się ona zmieniła od ponad 1,5 roku :) 
Do wznowienia tego postu zainspirowała mnie Kasia, u której ostatnio czytałam jej jesienną pielęgnację twarzy :)


Wieczorem zawsze zaczynam od demakijażu. W tym celu używam płynu micelarnego Garnier do zmycia makijażu oka oraz delikatnie zmywam twarz. Kolejnym krokiem jest umycie dokładnie całej twarzy, w tym celu używam żelu do mycia twarzy z BeBeauty (Biedronka). Aktualnie jest to żel-peeling, ale lubię również tą wersję niebieską. 
Rano używam tylko żelu, aby oczyścić twarz po kremach, które użyłam na noc.


Następnie przemywam twarz tonikiem zwężającym pory z Zaji, który bardzo lubię. Używam go rano i wieczorem.


Rano i wieczorem używam tego kremu z Vichy pod oczy. Lubię go, ale planuję powrót do mojego ulubionego kremu z Tołpy.


Na noc nakładam jeden z dwóch kremów, zależy czego potrzebuje moja skóra. Na co dzień używam, kremu z Ziaji, który bardzo polubiłam, ładnie nawilża moją twarz, a rano jest bardzo promienna. Natomiast, gdy widzę, że coś pojawia się na mojej twarzy niepokojącego od razu sięgam po mojego wybawiciela, a mianowicie chodzi mi o Effaclar Duo.


Natomiast rano używam niezastąpionego kremu z ziaji 25+, który idealnie sprawdza mi się pod makijażem oraz fajnie nawilża, a zarazem matowi moją twarz.


Raz lub dwa razy w tygodniu peelinguję moją twarz, służy mi do tego świetna pasta oczyszczająca z Ziaji lub szczoteczka z BeautyLine, (kupioną w Biedronce klik.) na którą nakładam żel do mycia twarzy.


Następnie nakładam maseczkę w zależności co chcę osiągnąć. Akurat wczoraj użyłam maseczki z dermaglin i muszę przyznać, że była świetna!


Gdy zmyję już maseczkę z twarzy, wtedy nakładam kremy wyżej wymienione lub olej kokosowy. Używam go również do demakijażu twarzy, na włosy i sprawdza się świetnie!


A jaka jest Wasza pielęgnacją jesienna? Bo u mnie zdecydowanie bogatsza jest w maseczki do twarzy, na które przeważnie nie mam czasu wiosną i latem ;)

Buziaki :***
Kasia

10 komentarzy:

  1. Kosmetyków z pierwszego zdjęcia sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się dobrze sprawdzają tak jak u mnie :)

      Usuń
  2. Oooo faktycznie pielęgnację mamy bardzo podobna:) Ja chyba będę powoli moja zmieniać na 100% naturalna, ale zobaczę jak to jeszcze wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekne zdjecia! ;) zel micelarny z biedronki jest moim ulubionym, ale ten co Ty masz tez lubie ;) micel z garniera rowniez uwielbiam, a krem z ziaji musze w koncu wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szczotka z Biedry jest fajna, też ją mam :D Muszę wypróbować ten słynny micel z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten płyn z Garniera. Mam ten tonik z Ziaji, używałam go, a potem odstawiłam, mam zamiar do niego powrócić. A pastę koniecznie muszę kupić ;) Tyle pozytywnych opinii o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*