sobota, 25 października 2014

Ziaja - krem nawilżający matujący 25+

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój kosmetyk wszech czasów!
Jak już widzicie po tytule chodzi mi tutaj o krem z Ziaji nawilżający matujący 25+

Pierwszy raz zobaczyłam go na kanale CallMeBlondieee i od razu postanowiłam go kupić. Zaufałam jej, bo wiem, że Basia robi rzetelne recenzje i się nie pomyliłam. Krem okazał się strzałem w 10! 
Używam go już od około 1,5 roku. Jest to moje hm..5-6 opakowanie.





Moja opinia (mam cerę mieszaną)

✔ szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na twarzy
✔ świetnie sprawdza się pod makijaż
✔ dobrze matowi twarz oraz kontroluje wydzielanie sebum
✔ moja cera normalizuje się, gdy używam go
✔ świetnie nawilża twarz, nie ma uczucia ściągnięcia twarzy itp.
✔ idealny na każdą porę roku*
✔ nie zapycha
✔ nie powstają nowe grudki, zaskórniki 
✔ ma delikatny, przyjemny zapach, który nie jest wyczuwalny na twarzy
✔ wydajny (jedno opakowanie wystarcza mi na około 2 miesiące codziennego stosowania)
✔ cena około 9-10 zł

✔/✘ nie wiem czy zmniejsza pory, oczywiście moje pory są mniejsze, ale bardziej stawiam, że to zasługa kwasów, które używam
✔/✘ opakowanie - mi się osobiście podoba, chodź pewnie znajdą się osoby, które nie lubią używać kremów w słoiczkach tylko wolą w tubkach:)

 ✘ filtr spf6 troszkę za niski, ale oprócz lata nie przeszkadza mi to *latem po prostu używam kremu z filtrem spf30 lub spf50 :)
✘ dostępność (można go znaleźć w sklepach Ziaja lub w mniejszych drogeriach)





Podsumowując: Uwielbiam ten krem! Jest moim must have w pielęgnacji porannej twarzy! Zawsze będę do niego wracać :)



A Wy używałyście go? Jeśli tak, to jakie macie z nim doświadczenia? Jestem bardzo ciekawa :)


Buziaki :***
Kasia

22 komentarze:

  1. Wczoraj nareszcie go kupilam ;D mam nadzieje, ze rowniez bede zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie się również bardzo dobrze sprawdza :)

      Usuń
  3. Wiele osób chwali ten krem, jak wykończę mój obecny to sobie go kupię, w sumie już od dawna miałam na niego ochotę, ale zawsze jakieś inne kremy były w zapasach, a teraz został mi tylko jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten krem i był przyjemny, o taki średniaczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go w swoich łapkach. Tez mam cerę mieszana i fajnie, ze nie zapycha i nadaje się pod makijaż.Z powodu małego filtru rzeczywiście dobry raczej na zimę i jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować :) mój nr 1 wśród kremów :)

      Usuń
  6. Miałam to i był całkiem fajny tylko gdyby lepiej matowił moją twarz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u niektórych nie matowi, ale czasem cera mieszana nie jest równa cerze mieszanej i chyba to powód :)

      Usuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o kremach ziaji, może w końcu też jakiś wypróbuję :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego naprawdę polecam, jest wart wypróbowania :) i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. A ja właśnie wczoraj zastanawiałam się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony krem do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno wykończyłam pierwsze opakowanie tego kremu i jak tylko zużyję zapasy to do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam już drugie opakowanie, całkiem sympatyczny krem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*