sobota, 18 października 2014

Make Up Revolution ICONIC3 + makijaż

Dziś czas pokazać Wam oraz trochę opowiedzieć jakie mam odczucia dotyczące paletki Make up Revolution ICONIC3 :)

Używam jej już około 2 miesięcy i muszę Wam powiedzieć, że praktycznie codziennie jej używałam odkąd ją kupiłam :)


O paletce ICONIC3:

✔ kolory pasujące na co dzień jak i na wieczór
✔ pigmentacja bardzo dobra
✔ cienie fajnie się blenduje
✔ z bazą utrzymują się cały dzień
✔ cena bo około 20 zł
✔ jakościowo cienie są bardzo dobre jak za taką cenę
✔ tani zamiennik Naked3

✘bez bazy niestety nie przetrwają u mnie całego dnia
✘plastikowe opakowanie
✘delikatnie mogą się osypywać, więc przy ciemnych cieniach lepiej najpierw zrobić makijaż oka




Swatche:






Makijaż :)




A teraz w okularach ;) tak na co dzień można mnie zobaczyć ;)




Macie tą paletkę? A może zastanawiałyście się nad jej kupnem? :)
Jakbym miała jeszcze raz podjąć decyzję nad jej zakupem, to oczywiście, że bym ją kupiła ponownie :)


Buziaki :***
Kasia

13 komentarzy:

  1. Cicho marzę,że może dostanę ją pod choinkę :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc trzymam kciuki, żeby się marzenie spełniło :*

      Usuń
  2. Fajna, uniwersalna paletka i makijaż bardzo delikatny i subtelny w moim stylu :) Kasia a jakie rzęsy <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za to tą paletkę lubię :) Dziękuję :*

      Usuń
  3. Kusi mnie ta paletka! Fajnie ze ja nam zaprezentowalas ;) a makijaz bardzo ladny i delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :) Bardzo lubię takie delikatne makijaże na co dzień :)

      Usuń
  4. posiadam Iconic 2 i jestem z tej paletki mega zadowolonej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolory, ale paletka fajna :) I jakie rzęsy, fiuuu fiuuu!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś patrząc na te palety nie czuję się skuszona nie wiem czemu i o co tyle szumu choć nie wykluczam że kiedyś ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo przekonały kolory w tej palecie, dlatego postanowiłam ją kupić, a dużo pozytywnych opinii o niej słyszałam :)

      Usuń
  7. To jest jedna z paletek tej firmy nad którą się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad ta paletką, miałam ją nawet w koszyku w jednym ze sklepów internetowych, ale potem zrezygnowałam z tego względu, że mam dużo cieni i paletek i włączyła mi się "rozsądność" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*