poniedziałek, 20 października 2014

MAC Retro Matte Flat out fabulous

Wczoraj byłam na małej wycieczce w Poznaniu, ponieważ mój M. musiał coś tam załatwić, później pojechaliśmy coś zjeść i na kawę do Poznań City Center.
Już mieliśmy stamtąd wychodzić, ale ja jak to ja dostrzegłam, że w tej galerii jest MAC ♡♡♡
Od razu miałam uśmiech od ucha do ucha ㋡

Poszliśmy do MAC i mój M. podarował mi szminkę przeze mnie wybraną z okazji mojej obronionej magisterki :D
Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam :)

Oto moje cudo ♡



Jak nałożyłam ją na moje usta po prostu zakochałam się!
Idealna fuksja, świetna będzie na jesień/zimę ♡






Czyż nie jest piękna? ♡



Ma wykończenie Retro Matte, czyli jeszcze mocniejszy mat niż w przypadku np. Candy Yum Yum.
Na pewno trzeba mieć usta w bardzo dobrym stanie, żeby ładnie na nich wyglądała.
Wczoraj trzymała mi się od samego nałożenia czyli około godz. 13.30 do 22 wieczorem :)
Zawsze, gdy nakładam takie szminki na usta, wcześniej peelinguję je później, nakładam balsam do ust, maluję się i  na sam koniec nakładam szminkę, wtedy pięknie wygląda na ustach! :)

Ja wyglądam w niej tak ;)



Jak Wam się podoba? :) Może macie ją? :)


Buziaki :***
Kasia

22 komentarze:

  1. ale ona jest piękna ! :) mogłabym miec wszystkie szminki z Mac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warta zakupu <3 Hehe też bym mogła je mieć :P tylko szkoda, że cena jest wysoka..

      Usuń
  2. Byłaś w PL:) Przynajmniej nie tęsknisz za bardzo za krajem:) Ale Ci się kolekcja szminek z Mac-a ! Jak zwykle Twój kolor :* Miałam kiedyś coś podobnego, ale to bardzo odważny kolor. Do Ciebie pasuje zwłaszcza jak makijaż oczu masz tak delikatny:) Nosisz soczewki? Bo na zdjęciach z pomadką masz piękną zieleń, chyba, ze to światło tak pada:) buziaki Kasiu:*
    P.S Jaki kolor z mac-a następny w kolejce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udało się być w PL, nigdy nie byłam w Poznaniu, a zawsze chciałam odwiedzić to miasto, ale jakoś nie przekonało mnie do siebie... Szminki z MAC to jakaś zaraźliwa choroba :D ale pewnie dlatego, że ich wykończenia i kolory są cudowne! :)
      Nie noszę soczewek, to tylko światło, ponieważ za oknem mam pełno zieleni, nawet nie wiedziałam że to tak wyjdzie :D
      Hm...kolejna już będzie Russian Red, wczoraj ją oglądałam i jest piękna! Ale pierwsza urzekła mnie Flat out fabulous <3
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Cudowny kolor, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    PS. Chodziło Ci chyba o Poznań City Center a nie Galerię Poznańską (bo takiej chyba nie ma), wybacz moje czepianie :) A ja Poznań uwielbiam, mam do niego sentyment po 5 latach studiowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki za zwrócenie uwagi :) Zaraz poprawię ;)

      Usuń
  4. Piękna :) Dla mnie co prawda zbyt intensywna, ale zdecydowanie doceniam jej urok :) No i Tobie naprawdę w niej ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu nie szalej tak z tymi pomadkami bo zadro ogromne :D haha i masz świetnego chłopaka, ale Cię rozpieszcza! :D Piękny kolorek wybrałaś ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę myślała o rozdaniu dla Was ze szminką MAC :) :*
      Oj tam M. mnie rozpieszcza :D Kochany jest! :*
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Oooooo super już zacieram rączki :D

      Usuń
  6. No, dla takiej nagrody warto było się bronić. Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, bardzo ładnie Ci w nim! Ja też mam swoją MAC i kocham ją za trwałość i głębie koloru <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna szminka i jeszcze piekniejsze oczy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A oczy takie wyszły bo za oknem mam pełno zieleni :D

      Usuń
    2. Też mam zielone oczy, ale moje nawet z zielenią za oknem takie nie wychodzą :P Cudowna fuksja! Chyba zaliczam większość Twoich szminkowych postów, eh... :D

      Usuń
    3. To prawda zieleń za oknem bardzo podbiła mój kolor oczu :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*