sobota, 11 października 2014

Przeprowadzka!


Jak pewnie niektóre z Was wiedzą, przeprowadzam się do Niemiec.
Jutro już wyjeżdżam...i chciałabym Was poinformować, że posty nie będą się pojawiać...chodzi o to, że tam mam ciężki dostęp do Internetu... jedynie przez telefon, a niestety ciężko będzie z przetwarzaniem zdjęć na bloga.

Mam nadzieję, że jednak ten brak Internetu szybko będzie rozwiązany i znowu będę mogła wrócić do pisania dla Was recenzji, robienia makijaży itp.

Z góry Was za to przepraszam, ale mam nadzieję, że i tak będziecie na mnie czekać! :)

Już w 90% jestem spakowana! ;D



Trzymajcie za mnie kciuki, żeby mi się tam wszystko dobrze udało jak sobie zaplanowałam :) zwłaszcza z pracą :)

No i się zaczęło dorosłe życie :P

Buziaki :*** ściskam Was cieplutko!
Mam nadzieję, że już niedługo do Was wrócę! :*

Kasia

13 komentarzy:

  1. Powodzenia w przeprowadzce i mieszkaniu w Niemczech! :) Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, oby Ci się wszystko tam ułożyło;) Mam nadzieję że w miarę szybko ogarniesz tam internet, żebyśmy za długo nie tęsknili :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bede czekac na Twoj powrot na bloga ;) powodzenia, trzymaj sie cieplo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście mam ogromną niechęć do przeprowadzek, w przeciągu 5 lat 4 raz zmieniałam miejsce zamieszkania powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza przeprowadzka i mam nadzieję, że będzie dobrze :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*