poniedziałek, 6 października 2014

Zużyci we wrześniu ||2014

Dawno nie było u mnie denek.. bo albo zapomnę opakowanie zostawić, albo ktoś mi wyrzuci ;) 
Teraz sobie postanowiłam, że systematycznie będę wkładać zużyte kosmetyki do pudełka i co miesiąc będę wstawiała właśnie taki post dla Was :* Podoba się? :) 
Ja osobiście, bardzo lubię oglądać lub czytać posty o zużytych produktach, ponieważ wtedy wiem czy mogę coś kupić i możliwe, że u mnie się sprawdzi czy omijać jakiś produkt z daleka ;)


Zaczynamy ;)


Płyn micelarny Garnier 3w1 ♡♡♡
Mój ulubieniec! Najlepszy płyn micelarny jakiego do tej pory używałam. A miałam ich wiele, jedne lepsze drugie gorsze.. Szybko i skutecznie usuwa makijaż, nie podrażnia oczów, nie ściąga twarzy. 
Kupiłam ponownie! ✔

Bioderma Sensibio H2O
U mnie się nie sprawdziła... Szczypała mnie w oczy i  nie zmywała makijażu tak dobrze jak Garnier.
Nie kupię ponownie! ✘

Krem z wit. C Balea 
Świetny kosmetyk! Fajnie nawilżał twarz, świetnie nadawał się pod makijaż! Delikatnie rozjaśniał przebarwienia na twarzy.
Kupiłam ponownie! ✔


Podkład Revlon Colorstay 150 Buff spf 15
Podkład mocno kryjący, jest to podkład ciężki do zadań specjalnych. Ja go chętnie używałam na jakieś większe wyjścia. Ale również świetnie sprawdzał się na moich klientkach, które malowałam na wesela lub śluby. Jest to podkład gęsty, troszkę ciężko wychodził z butelki. Nie posiada pompki.
Na razie nie kupuję, bo mam jeszcze zapasy! ✔

Baza pod cienie I Love Stage essence
Bardzo fajna baza. Dobrze utrzymywała cienie i jest niedroga. Fajnie wyrównywała kolor powieki.
Może kiedyś kupię!  
Na razie myślę nad bazą firmy Lime Crime. Używałyście jej może?


Tusz Lovely Pump Up curling mascara
Mój ulubiony tusz! Tani, a efekt świetny daje na oczach. Ładnie rozdziela rzesy, nie skleja ich, pogrubia delikatnie. Nie osypuje się. Szczoteczka sylikonowa w kształcie banana.
Kupiłam ponownie! ✔  I nawet teraz obecnie go używam ;)

Tusz Maybelline the Rocket volum express
Bardzo fajny tusz, ładnie rozdzielał rzęsy, pogrubiał je. Jedyne co mi się w nim nie podobało, to że odbijał się na powiekach i musiałam to kontrolować, co przy dłuższym stosowaniu bardzo drażni. Duża szczoteczka sylikonowa.
Dlatego też nie kupię go już ponownie! ✘

Tusz Avon SuperShock Max
Fajny tusz, ładnie rozdzielał moje rzęsy i fajnie je pogrubiał. Jednak dla jeszcze lepszego efektu używałam zalotki. Niestety szybko wysechł.. :( i o wiele bardziej wolę tą wersję podstawową SuperShock. Szczoteczka duża i gruba.
Nie kupię go ponownie! ✘


Lakier Eveline miniMAX 902 ♡♡♡
Uwielbiam ten kolor! Jest piękny! Bardzo dobrze trzyma się lakier na paznokciach około 4-5 dni. Paznokcie wyglądają jakby były hybrydowe. Można go używać również na sztucznych paznokciach. Pędzelek gruby, fajnie i szybko się nim aplikuje lakier. Niestety bardzo ciężko jest znaleźć ten kolor, ale całe szczęście ostatnio udało mi się go znaleźć i bardzo się z tego cieszę :D
Kupiłam ponownie! ✔

Lakiery Essie Forever Yummy i Mint candy apple
Bardzo dobre lakiery! Niestety cena jest bardzo duża..bo około 35 zł.. ale warto szukać na nie promocji np. 2 za cenę 1. Pigmentacja świetna! Trwałość powala bo jest to nawet 7 dni! Gama kolorystyczna ogromna.
Kupię ponownie! Czerwień na pewno!  ✔

Odżywki Eveline 8w1 i paznokcie twarde i lśniące jak diament
Używam je cały czas jako baza pod lakier i sprawdzają się świetnie! Fajnie wzmacniają paznokcie. Osobiście wolę odżywkę 8w1, ponieważ w tej z diamentem denerwuje mnie nierówna tekstura..
Kupię ponownie 8w1! ✔


To już wszystkie produkty w tym miesiącu. Trochę ich było, ale cieszę się, że się zmotywowałam i zbieram te produkty dla Was ;) teraz z czystym sumieniem mogę je już wyrzucić do kosza :D


Jestem ciekawa co Wy z tego używałyście lub co chciałybyście przetestować ;)
Piszcie w komentarzach :*

 
Buziaki :***
Kasia

18 komentarzy:

  1. Mam micela z Garniera, właśnie używam, ale nie przebił mojego ulubieńca z Vichy. Maskarę The Rocket także mam, ale drapie trochę powieki podczas malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nazywa się ten płyn micelarny z Vichy?:) Rzeczywiście tusz drapie w powieki, uciekło mi to :) ale jak później nauczyłam się go używać było już dobrze :)

      Usuń
  2. jak ładnie! mam chrapkę na ten micel z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu wypróbować ten płyn z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez uwielbiam micel z garniera ;) trzymam kciuki za kolejne denka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie też się świetnie sprawdza :) i dziękuję :* mam nadzieję, że wytrwam :D

      Usuń
  5. Eveline 8w1 również lubię, za to do bazy z Essence nie wrócę już przez ten pomarańczowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakoś nie wybijał się ten kolor pomarańczowy :)

      Usuń
  6. Ale zużyłaś lakierów i to moje ukochane essiaki:)
    Garnier od Ciebie używam co dnia i nawet nie jestem jeszcze w połowie taki jest wydajny:)
    To chyba pierwsze Twoje denko w którym miałam każdy produkt i lubię wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się ich nazbierało i chciałam już je wykończyć, bo końcówki zostały ;) no i się udało :D
      Garnier jest genialny i cieszę się, że u Ciebie się sprawdza :*

      Usuń
  7. Spoko produktów do paznokci Ci poszło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chciałam je już do końca zużyć, bo robiłam jesienne porządki ;)

      Usuń
  8. Ja też mam chęć wypróbować tem płyn micelarny z Garniera :) podziwiam udało Ci się zuzyc 5 produktów do paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn polecam bo jest świetny! A lakiery miałam już na wykończeniu, więc postanowiłam ostatnimi czasy właśnie nimi malować paznokcie, aby poszły do denka ;) i się udało :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*