środa, 15 października 2014

Szminki Golden Rose Velvet Matte

Udało się! Internet z telefonu daje radę i kilka postów będę w stanie dla Was zrobić :) Cieszycie się? Bo ja bardzo! ♡


Dziś pokażę Wam ostatnio moje ulubione szminki z Golden Rose z serii velvet matte ♡




Za co je uwielbiam? 
✔ za kolory, mają cudowne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie
✔ za wykończenie, jest to wykończenie matowo-satynowe, co uwielbiam w tych szminkach
✔ za cenę, bo to tylko ok. 11 zł
✔ za jakość, która jest świetna jak na tak niską cenę
✔ za trwałość utrzymują się spokojnie 4h, później powoli zanikają, ale w ładny sposób
✔ za opakowanie, bardzo ładne i klasyczne moim zdaniem


Za co nie lubię ich?
✘ miałam ciężko jakiś minus znaleźć, ale jedyny jaki znalazłam to dostępność, bo ja swoje kupować musiałam w Internecie, ponieważ nie mam dostępu stacjonarnie do sklepu Golden Rose, nad czym ubolewam.. :(


Ok, teraz czas na kolorki :D

Mam ich 5, w kolorach:




A na ustach prezentują się tak:



Jak Wam się podobają? :) Macie je? Jeśli tak to jeszcze jakie kolorki polecacie? :)



Buziaki :***
Kasia

33 komentarze:

  1. piękne są te szminki :) niestety u mnie w mieście nigdzie ich nie mogę dostac :) w ogóle bardzo ciężko o produkty Golden Rose, a ja jednak wolę sobie pomacac, pooglądac i wybrac co mi pasuje niż zamawiac w ciemno z Internetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak wolę, ale tak chciałam mieć te szminki, więc postanowiłam przez Internet zamówić. Ale za nim to nastąpiło dużo swatchy oglądałam, aby wybrać te co mi się najbardziej spodobają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza szminka z Golden Rose i się w niej zakochałam ♡

      Usuń
  3. Mam dwa kolory i jestem z nich zakochana. Z chęcią kupię kolejne :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Ciebie pasuje każdy kolor jaki kupiłaś :) Mam też kilka odcieni z tej serii i muszę stwierdzić, że są niesamowicie trwałe :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko 4 z tych co pokazujesz, a polecam 1,3,7 :) Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. 08 bardzo mi się podoba ! :D Dziękuję za ten post! Chyba pisałam w którymś komentarzu, że fajnie byłoby zobaczyć wszystkie Twoje Velvet Matte i sąąą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniam życzenia :D za to, że mam tak wspaniałe czytelniczki to z chęcią chcę robić dla Was recenzję, które Wam się mogą przydać :*

      Usuń
  7. Uwielbiam te pomadki! Mam trzy, 02 używam namiętnie ;)). Planuję też zakup nr 12. Podoba mi się na Twoich ustach nr 4 i11 ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie myślałam na 2 i chyba kiedyś ją też kupię :)

      Usuń
    2. Dwójeczkę mam na wykończeniu i właśnie kupiłam nr 12, podobno to troszkę ciemniejsza wersja dwójki ;).

      Usuń
  8. Ojaa ale kolory ! Ale niestety żaden mi nie pasuje, ja wolę nude :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory mają cudne i gdyby nie to, że wysuszają moje usta to kupiłabym ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wysuszanie nie występuje, ale szkoda, że Ciebie wysuszają :(

      Usuń
  10. Mam 3 i 7 :) Bardzo lubię te pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym chciałą mieć tyle pomadek ! Ostatnio kupiłam sobie taka fioletową od Kobo i jestem w niej zakochana !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki są świetne! z kobo również <3 mam i uwielbiam je! zwłaszcza Fuchsia <3

      Usuń
  12. Śliczne kolory! Muszę się w jakiś zaopatrzyć w końcu :)

    OdpowiedzUsuń


  13. Nie używałam jeszcze szminek GR... Wszystkie kolory bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i przez Ciebie jade dzisiaj po kolorek 08 ;) jak zobaczylam te pomadki u Ciebie to sie napailam i nie moge sobie odmowic chociaz jednej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne! Mam nadzieję, że będziesz również zadowolona jak ja :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*